[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Vision Section” _builder_version=”4.16″ background_color=”#232220″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_stops=”#232220 50%|#ffffff 50%” background_color_gradient_start=”#232220″ background_color_gradient_start_position=”50%” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”50%” custom_padding=”80px|0px|80px|0px|false|false” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_row _builder_version=”4.16″ background_color=”#d29f68″ custom_padding=”100px|40px|100px|40px|true|false” animation_style=”zoom” animation_intensity_zoom=”5%” border_radii=”on|8px|8px|8px|8px” box_shadow_style=”preset3″ box_shadow_vertical=”110px” box_shadow_blur=”80px” box_shadow_spread=”-80px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.12)” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_text _builder_version=”4.18.0″ text_font=”||||||||” text_font_size=”21px” text_line_height=”2em” link_font=”||||||||” ul_font=”||||||||” ol_font=”||||||||” quote_font=”||||||||” header_font=”||||||||” header_2_font=”Lora|700|||||||” header_2_font_size=”50px” header_2_line_height=”1.5em” header_5_font=”Oswald|||on|||||” header_5_text_color=”rgba(255,255,255,0.4)” header_5_font_size=”20px” header_5_letter_spacing=”3px” header_5_line_height=”1.7em” background_layout=”dark” max_width=”750px” module_alignment=”center” custom_padding=”0px||0px|||” hover_enabled=”0″ text_line_height_last_edited=”off|desktop” header_2_font_size_tablet=”” header_2_font_size_phone=”36px” header_2_font_size_last_edited=”on|desktop” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” sticky_enabled=”0″]
Salience landscaping
Vanaf het moment dat we wakker worden, krijgen we een welhaast oneindige stroom aan data, informatie en indrukken op ons af. Hoe werkt onze eigen selectie? Wat zetten we, bewust of onbewust, op de voorgrond en wat op de achtergrond? Waar staat het zoeklicht op en wat bevindt zich in de schaduw? Wat valt jou op in deze wereld? Wat houdt je bezig? Met salience landscaping kun je in ‘kaart’ brengen hoe jouw wereld er NU uitziet en bewegen naar hoe hij eruit kan zien. Wat in jouw bewustzijn is zichtbaar en op de voorgrond en wat zit op de achtergrond?
NB: Andere partijen dan jij zelf maken hier ook ge-/misbruik van, bijvoorbeeld door middel van marketing, algoritmen, bullshit, propaganda en super-salience stimulie (bv. porno en (andere) verslavingen).
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]